• Grupa PINO
  • Prv.pl
  • Patrz.pl
  • Jpg.pl
  • Blogi.pl
  • Slajdzik.pl
  • Tujest.pl
  • Moblo.pl
  • Jak.pl
  • Logowanie
  • Rejestracja

nikadva

nikadva

Strony

  • Strona główna
  • Księga gości

publikacje na temat

Raport obejmuje publikacje na temat 18 miast (stolic województw oraz siedzib władz wojewódzkich) i wynika z niego, że media były dość krytyczne w związku z PR miast oraz ruchem turystycznym.
Ze względu na nowy rok, media dokonywały - nierzadko krytycznych - podsumowań działań promocyjnych dla danych miast (Szczecin) czy też dotychczasowego ruchu turystycznego.  NewsPoint i info-PR przedstawiły wspólny raport dotyczący artykułów na temat promocji miast wojewódzkich, które ukazały się w styczniu 2009 roku w mediach internetowych.  Na przykład w Krakowie stwierdzono, że był on mniejszy, w związku z tym władze miasta powinny przeznaczyć więcej środków na budżet. Chętnie opisywano nowe strategie promocyjne (Poznań, Kielce) czy też ich brak (Kraków). Nowy szef biura promocji Krakowa skrytykował duże plenerowe imprezy z udziałem gwiazd jako główne narzędzie marketingowe w przypadku miast i zapowiedział nową strategię. Styczeń był również czasem uchwalania budżetów promocyjnych miast i zmian personalnych wśród osób odpowiedzialnych za promocję w poszczególnych urzędach miejskich.

Na kryzysie korzystają również firmy szkoleniowe. Codziennie zgłasza się do nich po kilku-kilkunastu menedżerów, którzy stoją przed ciężkim zadaniem w swoich przedsiębiorstwach - muszą zwalniać. Chcą nauczyć się, jak prowadzić trudne rozmowy z pracownikami. Kokosy zbiją również firmy prowadzące wywiad gospodarczy, zbierające informacje o kondycji firm. Ostatnio zwiększyły obroty o ok. 20 proc. i mają perspektywy na więcej - warunkiem jest znalezienie przez nie do pracy setek audytorów.

19 stycznia 2010   Dodaj komentarz
Do tej pory nie pojawił się jeszcze żaden komentarz. Ale Ty możesz to zmienić ;)

Dodaj komentarz

Salphaga | Blogi